• يکشنبه ١٩ آذر ١٤٠٢-١٥:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٨٠
آقامیری در جمع معتمدین محلات منطقه ۱2:

رفع مشکلات ساخت و ساز در محله سنگلج ضروری است

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در چهل و دومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات تهران که در منطقه ۱۲ برگزار شد؛ بر ضرورت رفع مشکلات ساخت و ساز در محله سنگلج تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از وضعیت محله سنگلج که به محله کارگاهی وانباری تبدیل شده گلایه کرد و افزود:  محله سنگلج بافت فرهنگی اصیلی دارد و حالا وضعیت ناهنجاری در آن ایجاد شده است. به گونه‌ای که خانه‌های کارگری محله به خانه‌های اتباع تبدیل شده که بعضا ۵ تا ۱۵ نفر در آن زندگی می‌کنند و لازم است از طریق معاونت شهرسازی شهرداری تهران مشکلات مربوط به ساخت و ساز در این محله رفع شود.
او افزود: این محله دیگر جذابیتی برای گردشگران ندارد و بار زحماتش روی دوش شهرداری است و مردم می‌گویند چون شهرداری مجوز ساخت نمی‌دهد این محله نابود شده؛ اما در واقع هر جا که بافت فرسوده قابلیت احیاء ندارد در حریم میراث فرهنگی قرار گرفته است.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در نشست های تخصصی از تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند می شویم و هم افزایی و درایت جمعی در شناسائی و حل معضلات و مشکلات محلات و اعلام درخواست های شهروندان تاثیرگذار است و ما را در رسیدگی و رفع مشکلات یاری می کند.
آقامیری افزود: برگزاری این جلسات و ارتباط هرچه بیشتر و قویتر با نخبگان و معتمدین  محلات و استفاده از تجربیات و ظرفیت های مثبت  این عزیزان می تواند به مدیریت شهری در حل مشکلات شهر و  شهروندان  و بویژه پرداختن به مسائل عمرانی کمک کند. 
در ادامه این نشست درخواست های معتمدین محلات در خصوص موضوعات عمرانی، ترافیکی، اجتماعی،  خدمات شهری و پروژه های احداثی و محله ای محلات بهارستان، فردوسی، پامنار، امامزاده یحیی، سنگلج، سیروس، بازار، هرندی، تختی، قیام، کوثر، آبشار، دروازه شمیران و ایران که در آخرین جلسه مشورتی این منطقه مطرح شده بود، بررسی و اقدامات انجام شده از سوی شهرداری منطقه 12 پیگیری شد.
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: